czwartek, 16 października 2014

Konkurs Secret Service

Logo Secret Service
Reaktywacja Secret Service stała się faktem. Jak tylko usłyszałem pierwsze wzmianki o tym projekcie od razu przypomniały mi się lata dzieciństwa gdy wraz z kolegami wertowaliśmy każdy nowy numer Secreta. Trzymałem zatem rękę na pulsie i kibicowałem projektowi z całego serca. Kredyt zaufania jakim obdarzyłem twórców poparłem też twardą walutą. Jestem zdania, że takie inicjatywy trzeba wspierać, bo rynek prasy "growej" bardzo się ostatnio skurczył. Należy też głosować portfelami. Ile zagłosowałem? Nie zdradzę, ale dość by odebrać w zamian pismo w limitowanej edycji, Secretną koszulkę i plakat (który przyjdzie w okolicach ukazania się numeru 98 SS). Ale nie jestem samolubny. Pomyślałem także o Was - moich czytelnikach!

Ja jestem już po lekturze nowego SS'a i choć nie obyło się bez wpadek to ogólnie jest bardzo pozytywnie. Ale nie musicie mi wierzyć na słowo: mam dla Was dwa nowiutkie egzemplarze kultowego niegdyś pisma. Wciąż pachnące farba drukarską. Co trzeba zrobić aby je otrzymać? To proste! Wziąć udział w facebookowym konkursie blogu Ograny. Szczegóły w rozwinięciu.


Edycja "kioskowa" Secret Service

Zasady konkursu:


Aby wziąć udział w konkursie należy polubić blog na facebooku oraz udostępnić publicznie ten post na swojej ścianie. To warunek minimalny - jedna z osób, które w trakcie trwania konkursu polubią blog i udostępnią post dostanie ode mnie regularną "kioskową" edycję nowego numeru magazynu Secret Service.


Edycja Kolekcjonerska Secret ServiceNatomiast aby zdobyć Edycję Kolekcjonerską (z limitowaną okładką stylistycznie nawiązującą do poprzednich wydań magazynu) trzeba się bardziej postarać. To nagroda dla tych, którzy tak jak ja wychowali się na Secrecie. Aby go zdobyć, poza polubieniem bloga i udostępnieniem posta, należy w komentarzu pod tym postem na facebooku opisać swoje wspomnienie związane z magazynem Secret Service. Tekst ma być nie za krótki, nie za długi, treść dowolna, byle tylko mieściła się w ramach "wspomnienia o SSie": to może być anegdota, opis jakiejś konkretnej sytuacji czy tego jak SS wpłynął na wasze życie, tudzież inne nostalgiczne wynurzenie...

Autor najciekawszej pracy otrzyma ode mnie Kolekcjonerski egzemplarz 97. numeru magazynu Sekret Service.


Kilka dodatkowych informacji:


Konkurs trwa od teraz do końca miesiąca - 31 października 2014 - w tym czasie można publikować swoje wspomnienia, udostępniać i dodawać lajki. Później też można, ale nie będą się już liczyły do konkursu.

Konkurs jest "facebookowy", wziąć udział można jedynie poprzez serwis Facebook oraz polubienie profilu blogu Ograny i udostępnienie konkursowego posta (oraz dodanie komentarza ze wspomnieniem w przypadku walki o Edycję Kolekcjonerską magazynu).

Wyniki ogłoszę na blogu Ograny, profilu facebookowym, oraz skontaktuję się ze zwycięzcami w celu ustalenia adresu do wysyłki w pierwszej połowie Listopada - tak jak się wyrobię, zależnie od ilości zgłoszeń. Zwycięzcy otrzymają swoje pisma pocztą niezwłocznie po ogłoszeniu wyników. Postaram się je odpowiednio zabezpieczyć aby doszły w nienaruszonym stanie.

Organizatorem i fundatorem nagród jestem ja - Brama84, autor blogu Ograny. Celem konkursu jest zwiększenie bazy czytelników blogu. Konkurs organizowany za wiedzą, ale bez zgody redakcji Secret Srevice (ale też bez sprzeciwu z ich strony - kontaktowałem się z nimi, ale nie dostałem odpowiedzi :-) ).

Ewentualne pytania zadawać można w komentarzach pod tym wpisem na blogu.

Zapraszam do zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz