poniedziałek, 21 lipca 2014

Wiedźmin 2 unboxing - Z życia gracza 2# DLC

Wiedźmin GeraltHej, jeżeli czytaliście mój wpis pod tytułem KupowanieWiedźmina – robisz to źle! Czyli Z życia gracza 2# to zapewne pamiętacie, że opisywałem tam problem (między innymi) z Mroczną Edycją Gry Wiedźmin 2 Zabójcy Królów na konsole Xbox 360. Gra przyszła uszkodzona, ale przy odbieraniu paczki nie dało się tego stwierdzić ponieważ zewnętrzna obwoluta była nienaruszona, za to potrzaskane było pudło się w niej znajdujące. Aż do teraz musieliście mi wierzyć na słowo, ale niedawno przypadkiem, przy zmianie telefonu, natrafiłem na stare pliki a jednym z nich był filmik zawierający mój amatorski unboxing tej właśnie gry. A więc dla tych, których interesują tego typu filmiki niniejszym wrzucam go na YT, dla potomnych. 


Jak widać przed ściągnięciem folii oraz obwoluty uszkodzenia były zupełnie niewidoczne. Owa obwoluta też była nieuszkodzona, ale wewnętrzne pudło wyglądało jakby komuś spadło – czyli musiało się to stać jeszcze w fabryce, w której grę pakowano. Następnie ten ktoś zapakował uszkodzone pudło w obwolutę jakby to był pełnowartościowy towar i ustawił w kolejce do foliowania. Sprzedawca był tu bez winy a jednak, jak już wiecie, stanął na
wysokości zadania i wymienił mi to pudełko. Oby więcej takich sprzedawców a mniej takich przykrych niespodzianek. 

Takich filmików z odpakowywania niestandardowych edycji gier mam jeszcze kilka. Być może inne też wlecą na mój kanał YouTube, który oczywiście można subskrybować, jeżeli ktoś ma ochotę. Są tam w końcu już dwa filmiki! Pozdrawiam!

Nie zapomnij polubić blog ograny na Facebooku – będziesz zawsze na bieżąco z ogranym. Można wejść również na portal zblogowani.pl gdzie także można śledzić moje i nie tylko moje wpisy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz