piątek, 22 sierpnia 2014

Mój Świat Gier Video, czyli mój pokój gracza (i moja kolekcja)

mój pokój gracza
Zdjęcie na zachętę ;-)
Siema! Jeżeli chcielibyście wejść choć na chwilkę do mojego świata i zobaczyć co nieco z tego jak mieszkam i jakim graczem jestem to jest właśnie ku temu okazja. Nie wszystko pokazuję, bo cenię sobie prywatność, ale gry to pasja, którą lubię się dzielić, więc trzeba było pójść na kompromis. 

Portal ppe.pl to miejsce spotkań podobnych mi zapaleńców, z którymi nieraz toczę zażarte dyskusje. To właśnie tam ktoś zrobił pierwszy ruch i pokazał swoją kolekcję. Potem były kolejne. Ja też obiecałem sobie, że to zrobię i właśnie przyszła moja kolej. Choć mojej kolekcji pod niektórymi względami daleko do tamtych to pod innymi nie jest aż tak źle. Dość powiedzieć, że każda kolekcja jest inna i jedyna w swoim rodzaju. Każda ma inny charakter bo każdy na co innego zwraca uwagę i co innego ceni. Ale łączy nas to, że wszyscy kochamy gry video.

Skoro pomysł wyszedł stamtąd to właśnie tam postanowiłem opublikować swoją kolekcję i pokazać cząstkę siebie. Nie przedłużając zapraszam do odwiedzenia mojego wpisu na portalu PPE. Oto mój świat...

http://www.ppe.pl/blog-38217-4580-moj_swiat_gier_video__czyli_moj_pokoj_gracza_i_moja_kolekcja.html

Jeżeli chodzi o plany na przyszłość, to kolekcja oczywiście wciąż się rozrasta. Destiny, Wiedźmin 3 to pewniaki, ale i po drodze coś wpadnie. jeżeli czegoś żałuję, to tego że nie mam w kolekcji konsol retro, ale i to można przecież zmienić. Mam już pomysł od czego zacząć. Choć głównie stawiał będę wciąż na świeże sprzęty i gry to myślę, że kilka "eksponatów" też w mojej kolekcji nie zaszkodzi.

Pozdrawiam!

Ps. Nie nalegam, żeby polubić blog ograny na Facebooku ;-)

2 komentarze:

  1. Każdy gracz powinien mieć swój kąt, gdzie w spokoju może pograć, bez żadnych ograniczeń. Choć jest to czasami te zgubne niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń