niedziela, 22 czerwca 2014

Nowe działy na ograny blog i przycisk "Lubię to"

nowe działyW prawej kolumnie dodałem nowe linki, które przekierują Was do tematycznych subblogów. Dwa z tych działów są ściśle powiązane z tematyka bloga – czyli recenzje i sprzęt do grania. Natomiast dwa pozostałe, czyli filmy i książki, są powiązane luźniej, ale nie samymi grami człowiek żyje. W ten sposób chciałem dodać nowe działy do bloga, w których będę umieszczał recenzje czy niektóre moje starsze teksty z innych stron, nie zaśmiecając przy tym głównej. Jak wymyślę jak to zrobić bez używania do tego dodatkowych blogów to wtedy tak zrobię. Na razie jest jak jest, ważne, że działa.  

Z innych wiadomości: trochę z tym walczyłem, ale w końcu udało mi się i można już "lubić" poszczególne posty. Jak już się wie jak to zrobić wydaje się proste, jednak wcześniej nie było*. Gdyby ktoś jeszcze miał problem z dodaniem przycisku "Lubię to" w bloggerze to służę pomocą. W porównaniu do tego dodanie wtyczki FB, żeby można było zalajkować bloga to był Pikuś. Zapraszam do wypróbowania obu funkcji – działają ;-)


*zwłaszcza, że kilka różnych blogów podawało różne rozwiązania, z których żadne nie chciało działać…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz