poniedziałek, 23 czerwca 2014

Nowy numer magazynu GRAMY!

Okładka magazynu GRAMY!W kioskach, choć bezpieczniej będzie napisać, że „w Empikach”, pojawił się właśnie czwarty numer czasopisma GRAMY!. Nie pisałbym o tym gdyby nie pewien mały szczegół... 


Otóż w owym periodyku przeczytacie cztery moje teksty napisane specjalnie dla tego magazynu. Przez ostatnie miesiące poświęciłem sporo czasu na to co możecie przeczytać na siedmiu z osiemdziesięciu czterech stron pisma (z tego wynika, że 5,88% objętości pisma to moja robota :-) ). Mam nadzieję, że tą współpracę uda się utrzymać na kolejne numery. Na razie cieszę się tym co jest :-)

GRAMY! to dość nietypowy magazyn – po pierwsze: wychodzi kiedy jest gotowy, stąd nigdy nie wiadomo kiedy będzie kolejny numer. Dwa: stawia mocno na publicystykę, wywiady z twórcami gier i analizowanie branży gier zamiast na recenzje i niesprawdzone newsy. Po trzecie: jest to oddolna inicjatywa, magazyn powstaje niezależnie, z daleka od wielkich wydawnictw (co niejako wyjaśnia też „po pierwsze”). I piszą tu weterani growej branży dziennikarskiej, ludzie z bardzo ciekawym spojrzeniem na świat gier komputerowych. A teraz także ja :-)


Nabyć można, jak już pisałem, w Empikach, In Medio i być może nawet innych kioskach oraz na stronie pisma: http://egramy.pl/ (tu taniej i wysyłka gratis).

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz